Mittwoch, 3. August 2011

Für meinen Schatz eine kleine Liebeserklärung




Als Danke für meinen Schatz, der mir in meiner schwersten Zeit zu mir gestanden hat und immer noch
bedingunglos zu mir steht! Er hat mit mir gelacht, gelitten und geweint. Tausend Dank dafür !!!!!
Ich liebe Dich von Herzen!

Andreas Gabalier - so Liab hob i di

mit dem Liad mecht i dir song, wia Liab i di hob
und mei Lem erst durch di an Sinn gfundn hot
des schenste wos es gibt, bist deu für mi
ja so Liab ho i di

i Liab di mehr, als is dir song kann
wies Liebe is, kemma mir zwoa zam
olles wos i brauch, bist du für mi
ja so Liab hob i di

Refrain

du bist da Himmel, der di Stern für mi hoit
setzt mir a Lachen in mei Gsicht
machst aus Regn Sonnenlicht
lass ois lieng und steh
so Liab hob i di

wenn du anlachst, i mog di zu mir sogst
und di zu mir legst und i dei Haut auf meiner gschpia
in dem Moment gibts nix schenas für mi
so Liab hob i di

Refrain

du bist da Himmel, der di Stern für mi hoit
setzt mir a Lachen in mei Gsicht
machst aus Regn Sonnenlicht
lass ois lieng und steh
so Liab hob i di, so Liab hob i di


du bist mei Engpunkt für olle Farbenspui
geh am Horizont wennd Abendsunn verglüht
mehr als du woast, bin i in di verliebt,
schöm dass es dich gibt

Refrain

du bist da Himmel, der di Stern für mi hoit
setzt mir a Lachen in mei Gsicht
machst aus Regn Sonnenlicht
lass ois lieng und steh
so Liab hob i di, so Liab hob i di


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen